Exercise

Förra lördagen bestämde jag mig för att jag måste börja ta tag i min vikt. Dock har det varit riktigt svårt när jag har varit sjuk och inte kunnat träna.. Men jag har ändå gått ner två kilo på lite mer än en vecka :D Så nu är jag igång! Så då blir det väl beach 2013 ;)  

Så jag har kollat på bland annat Lauren Conrads (ni vet, hon från tv programmet the hills) hemsida, och hon har massor med bra tips & motivation. Bland annat kommer jag äta detta nyttiga "snack" till mellanmål och sen träna varje dag (så mycket jag hinner). Sen måste man bara hitta en träning som passar en själv. Som jag gillar att spela fotboll & dansa. Synd att jag har skadat mitt knä så att jag inte kan springa bara.. Men då får det bli massa dans & cardio tills det blir bra.

Visst ser det här riktigt gott & fräscht ut?


Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus