Making plans for things that changes

Hello guys!

Jag skulle egentligen sett på sommarkrysset idag men jag är lite sjuk idag, med ont i halsen osv. så nu blir det bara att vila upp mig hemma så att jag kan njuta av sista veckan med sommarlov. Men den 17e kommer min lön så då ska jag köpa en macbook pro & en iphone (förhoppningsvis) så nu pratar jag lite med min morbror och kollar lite datorer.

Sen har det väl inte hänt så mycket, försöker bli frisk bara, min kusin kommer upp till Stockholm nästa vecka också så det ska bli kul för hon har varit i New York hela sommaren!

Två bilder från i våras när jag var i Malmö över helgen.

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus