One more time

Hej på er!
De senaste dagarna har jag bland annat firat jul hos pappa och fått/gett lite julklappar. I fredags så hade jag också skolavslutning där alla skulle ha en gemensam avslutning och lärararna göra en film varje år. Det här året hade de gjort en "dansvideo" till Gangnam Style, den var sjukt rolig men jag kommer ha men för livet då en lärare satt på toa med bara kalsonger på underdelen, tur att jag byter skola & nästan aldrig behöver se honom igen..

Efter avslutningen träffade jag min vän Mimmi och så passade vi på att fota lite i skolans fotostudio för sista gången eveer! Sedan samma kväll åkte jag till Anna som bor fem minuters promenad från alla kryssningsbåtar i Slussen, för igår så skulle vi på kryssning. Det var riktigt mysigt att sova där och hon har utsikt över Grönan, hur nice bor inte hon? Så då var vi på kryssning hela dagen igår och åt julbord, shoppade i Tax freen & spelade bort alla våra pengar.
 
Idag har dagen bara spenderats med att shoppa lite, slå in julklappar och bara ta det lugnt.
 
 Som kompensation för den långa texten kan jag visa lite bilder från studion.

Kommentarer

ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

2012-12-23 - 22:40:54
Tänkte bara tipsa om dagens lucka där du kan vinna grymma partyspel! Perfekt till jullovet ;) GOD JUL!
http://adaras.se/2012/december/lucka-23-vinn-tva-grymma-partyspel-fran-abracadabra.html#comment

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus