Söndag

Hallå på er!
De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt och träffat massor med vänner. Igår gick jag en promenad med Lisa och snackade lite och hade det mysigt. Vi planerade också lite inför nyår, har fortfarande inte bestämt mig helt för vad jag ska göra på nyår, men det löser sig alltid.
 
Idag mötte jag upp Mimmi i stan och sedan åkte vi hem till henne, hon bor riktigt långt bort så det tog sin lilla tid. Jag kan inte förstå att jag redan har känt den tjejen i ett och ett halvt år. Det är galet vad tiden går fort. Men när vi kom fram så åt vi en jättegod lax med grönsaker och så, sen tog vi det mest bara lugnt. 
 
Så det har varit ett par mysiga lugna dagar nu när jag har vilat efter all julstress och laddat om inför nyår.

Kommentarer

beata

2012-12-30 - 21:31:31
vilken fin blogg du har :)
Svar: Tack så mycket! Detsamma! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus