ten days to go

Hej på er!
Nu siiter jag i skolan och vi har precis slutat, det ska bli så skönt att åka hem och vila.
Idag var en ganska vanlig skoldag förutom att jag träffade massor av folk på vägen dit. Ibland är det så härligt att åka med någon, förutom när jag är jättetrött dårå.
Men jag kan berätta att om tio dagar så är det jullov och det betyder att det är sista dagen i min nuvarande skola, Kungstensgymnasiet (fast det vet nog alla mina vänner nu). Så den sjunde januari (på min födelsedag, om ni undrar ;) ) så börjar min första skoldag i andra året på NTI gymnasiet. Det är samma linje, Estet/media, men jag tror att det här blir ett jättebra val. Jag är bara så nervös och det kommer jag nog vara ända tills jag kommer in i den nnya klassen och så.
Så det kommer säkert bli jobbigt i början, men jag hoppas på det kommer bli ett riktigt bra val.

Kommentarer

MADDISENJ-vinn valfria ray ban!

2012-12-11 - 17:58:05
Snygg du är!!

Glöm inte att du kan vinna valfria ray ban hos mig just nu!!
Svar: Åh tack så mycket! :)
Emma J

Emelie

2012-12-11 - 22:14:14
fin blogg!
Svar: Tack så mycket! :)
Emma J

Moa

2012-12-13 - 12:51:39
*Svar:* Hehe, du får ta & gå & köpa en chokladboll & en te ;) det var gott kan jag lova dig! :D
Svar: Haha jo men visst ;)
Emma J

Kaffehörnan

2012-12-13 - 19:54:59
Värdet över 5000 kr saker för alla. Även för dom små.
Mellan mina inlägg finns en banner.
Magiska saker ärligt talat, värt ett besök
Hoppas se dig där
Trevlig luciakväll. Tävlingen i samarbete lica.nu

Nelly

2012-12-14 - 21:51:22
haha va härligt när man känner igen sig:)
kram

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus