Nystart

Efter att min vän Mimmi börjar blogga igen  så fick jag lite inspiration till att också börja igen, för den här förändringen vill jag minnas i framtiden.
För väldigt snart så kommer det ske en väldigt stor förändring, en livsförändring.
Jag kan inte skriva ut vad det är än, men mina närsmta vänner vet redan och jag hoppas att det kommer bli till något jättebra. I samma veva ska jag operera mitt knä också vilket också kommer bli en stor förändrig.
 
Dessutom har jag också massor med roliga saker som händer nu innan jul. Imorgon ska jag se Swedish House Maffiasen ska jag kaanske se på x-factor, åka kryssning m.m.
 
Så följ med mig på min nya resa och se vart den tar mig!
 

Kommentarer

matilda

2012-11-25 - 19:58:06
gud vad söt du är.

kram!
Svar: Åh tack så mycket! Du med :)
Kram!
Emma J

matilda

2012-11-25 - 19:58:06
gud vad söt du är.

kram!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus