Swedish House Mafia

Kvällen igår var helt Ofattbart Otrolig & Obeskrivlig!
Jag, Marre, Sandra och Sabina åkte till friends arena runt kl 6. Sen fick vi vänta en liten stund i kön och så. När vi äntligen kom in så hade det första förbandet redan börjat spela, men de inte alls bra så alla försökte bua ut dem. Efter det spelade Otto Knows, han var ungefär som man trott, bra, men han hade bara en låt. Runt tio kom till slut Swedish House Mafia och de var grymma! Det var sån otrolig stämning och så sjukt bra alltihop. Vi hoppade och dansade fram till tolv och jag lyckades träffa massor med folk som jag aldrig väntat mig att se!
 
 
Swedish House Mafia - Don´t you worrry child (den här videon får med känslan exakt, blir så glad av att se den här)
 
Video från SHM nu i veckan på Friends Arena.

Kommentarer

Veronika

2012-11-25 - 23:15:17
Vad kul att du håller med mig lite om svaren kul att ha något gemensamt :) Kraam på dig

Sandra SG

2012-11-26 - 08:18:35
åhh hade också velat vara där!!
Svar: Ja det borde du! Önskar att jag hade kunnat gå flera dagar! :)
Emma J

Jarina

2012-11-26 - 12:08:53
Svar: Tusen tack!

minabrun

2012-11-26 - 17:40:19
sv: tack så mycket! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus