trenchcoat

Hej på er! Jag har inte orkat blogg nu på ett tag för att det har hänt så mycket hela tiden. Men igår hade vi en jättemysig släktmiddag där alla män i familjen hade lagat maten, så det blev någon taco-liknande chiligryta. Den var riktigt god och sen var det kul att se alla igen. Kan bara berätta att min moster och mina två morbröder är mellan 21-24 så det är jätteskönt att man kan umgås med de som om vi var kompisar, lixom. Ja men det var väl det, för idag har jag knappt gjort något alls. Förutom att jag fick för mig att jag skulle lära mig rita och så här blev resultatet. Men jag orkade inte fixa allt så jag gjorde inte klart den helt utan färgläggde den i datorn istället. Men ja, ther's a first time for everything!



Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus