citrus

Min absoluta favorit det senaste halvåret är Vitamin Well´s Citrus & Fläder. Den är så sjukt god, smakar riktigt gott! Jag kan inte riktigt beskriva smaken, men den smakar som en blandning av citrusfrukter och fläder, fast utan det "sura" från citrusfrukterna.
Sen innehåller den vitamin C, D och zink, den har dessutom inget vanligt socker utan bara fruktsocker. Jättegod iallafall. Jag fick prova den för första gången i vintras när jag var på MTV´s Teen Wolf event. Så om ni gillar "MER & Festis" drickor och citrus/fläder så borde ni testa denna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Emilia

2013-08-10 - 10:36:22
Svar: ja, det känns så kul att få bo själv :) idag har jag tränat och lite senare ska jag träffa ett par kompisar. Hur mår du annars då? ^^

Carola

2013-08-24 - 10:45:25
så god! hahah :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus