SNART

Idag ska Norlie & KKV spela på sommarkrysset på Grönan. Så det kan jag absolut inte missa, speciellt när deras senaste spelning blev inställd i Stockholm. Men de är så grymt bra och om man gillar en av deras låtar så kommer man gilla alla. 
De har precis släppt sitt första album, innan hade de bara släppt singlar och många av deras singlar är med i skivan men det finns också massa toner.
Jag kommer ihåg när jag såg på deras konsert förra sommaren på Grönan. De är så bra!!
 
Här är deras nya album SNART, som släppt tidigare för alla med Spotify Premium. 

Kommentarer

A M A N D A - The L.A dream!

2013-08-10 - 13:35:07
SVAR: Jag har själv sjungit sedan jag var kring 6 år, men tycker verkligen du ska göra det. Sjunga är alltid grymt, även när man är ledsen :D

åh eller hur, hon är grym! Skulle lätt vilja träffa henne. :)

Celine

2013-08-10 - 14:52:37
Kul!!

Tack så mycket!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus