taxes and more

Lycka, ångest och lycka igen.
Det är ungefär så jag känner just nu. Någon som hör av sig fast den inte borde, någon som inte hör av sig fast den borde.
Skola snart, fyra ny peeps i klassen, my gosh! jag har så mycket att hinna med innan det.
Jag fick veta att jag kommer få tillbaka 3500 i skatteåterbäring i år, nice. Så nu beställde jag precis en iphone 5.
Har fått massa kommentarer på bloggen, kommentarer som gör mig lycklig, kommentarer som jag är för dålig på att svara på.
Har funderat på en resa i höst, lite ångest och lycka över det också. Vänner jag inte pratat med på länge, vänner jag saknar, vänner jag träffast nyss. Lycka och ångest. Hela mitt liv just nu är fyllt med lycka och ångest.
Livet leker, livet suger, livet..
 
Den här har lyckats fastna på hjärnan de senaste dagarna..

Kommentarer

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

2013-08-08 - 02:37:39
och livet rullar på! ♥
fan vad kul med 4 nya i klassen! hur fick du reda på det? :o hoppas jag kommer ha någon ny i klassen :D

❤ w i l m a ❤

2013-08-08 - 15:05:35
sv: tack, vad glad jag blir ❤
ha en fin kväll!
kram :)

Malin

2013-08-08 - 15:45:15
-jaa men visst är det så! Kul att du gillade det! :)

gör du bloglovinbyten? :)

kajza ♥

2013-08-08 - 16:16:01
sv: Nej, hollister finns endast i Stockholm vad jag vet! :)

Elin Brolin | Foto och mode.

2013-08-08 - 16:20:01
sv: Ja, jag vet hur man gör. Sätt in denna kod under dom andra #Navbar's koder :

#navbar li a:hover {
color:#f1d6fe; /*Ändra färgen på texten vid mouseover*/
background-color: #a685bd; /*Ändra bakgrunden på menyn vid mouseover*/
}

Hoppas det hjälper, kram! :)
Svar: Det verkar inte funka alls. Spelar det någon roll att länkarna där uppe är bilder?
Har du lust att kolla på min vad jag gör för fel?
Emma J

Emma

2013-08-08 - 16:20:34
SV: Jaha okej! :) Jag är 16 år :)

Så du ska börja andra ring nu då på gymnasiet? :)

Sandra SG

2013-08-08 - 16:27:46
sv: tack så mycket! hoppas du haft en underbar dag!

Jessica

2013-08-08 - 16:36:18
Sv: Tack :)
Ja, det får du ta och göra!

Emma

2013-08-08 - 17:32:22
SV: Aha, oj såpass :D Har du hoppat över en klass då?
Jag ska börja ettan, är ganska nervös..haha! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus