15/2 2013

Hej på er!
Först vill jag bara säga att det är så kul att ni läser min blogg fast jag är så dålig på att blogga!
Men jag känner mig alltid helt slut efter skolan, först har jag jättemycket skolarbeten, sen så har jag mitt jobbiga knä som gör att jag måste hoppa runt på kryckor, vilket också är jobbigt.
 
Ja men nu till något roligare, i onsdags så hade jag fått biljetter till MTV´s event som jag bjöd med Fanny till. Det var ett Teen Wolf event där de förhandsvisade de två första avsnitten av Teen Wolf. Vi fick stressa dit och hann precis i tid, sen så bjöd de på pizza, godis och massa Vitamin Well. Jag har bllivit helt kär i Vitamin Well nu, har aldrig gillat den så mycket innan men den kvällen drack man så mycket sånt så nu har jag en liten favorit. Det var iallafall jättemysigt och så var det massor av unga bloggare där också, det var ju lite kul att se.. ;)
Teen Wolf var iallafall jättebra, den ska jag börja kolla på när jag har sett klart på Vampire Diaries & Pretty Little Liars!
Sen så fick vi en liten godiebag också, det är alltid lika kul, men den kan jag visa sen! :)

 

Kommentarer

bbecka

2013-02-15 - 11:16:15
Vad har du gjort med ditt knä? :o
sv: ja dem är verkligen jätte fina.
Tror säkert det är en heldel, haha :)

Ellinor

2013-02-15 - 14:33:26
sv: Tack detsamma! :)

Eriica

2013-02-15 - 16:55:38
härliga bilder :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus