Mitt nyår

Oj nu har jag inte hunnit skriva sen nyår. Men mitt nyårsfirande var riktigt roligt ändå. Mycket högre än mina förväntningar.

Först så åt jag middag hemma med familjen, det blev som en biff Wellington fast med oxfilé. Sen gick jag över till min vän Lisa och så fixade vi oss tillsammans där. Efter någon timme så gick jag och träffade Linda och Nathlie ett tag och så gick vi runt och pratade lite. Sen gick jag tillbaka hem till Lisa och då hade det börjat komma lite folk. Det kördes lite dricklekar m.m och sedan gick vi ut och skålade vid tolvslaget. Dricklekar är verkligen en bra sak att köra i början när ingen känner varandra och det är lite stelt. För sen när alla börjar dricka så är det ju inga problem. Efter tolvslaget började det dra igång lite, vi dansade, sjöng, skrattade, pratade och självklart lite drama också.

Något som började med riktigt låga förväntningar visade sig bli mitt bästa nyår hittills!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus