NTI-gymnasiet

Hej på er!
Min första vecka i nya skolan är snart slut. Jag har redan fått flera nya vänner och de flesta verkar vara jättetrevliga, även om jag inte har fått en chans att prata med alla än. Men än så länge gillar jag skolan starkt. Vi har många killar i skolan, vilket jag inte alls är van vid så det blir en helt annan stämning, men det är kul! Idag hade jag spanska också, vilket innebär ännu fler killar för vi har spanska tillsammans med de som går i teknik och el-linjen. Annars har det nog inte hänt så mycket, min första vecka har varit rolig, många nya namn och ansikten, en bra skola med bra personer gör så mycket.
Jag och två av mina nya klasskompisar, Fanny & Saga

Kommentarer

Emelie Petersson

2013-01-31 - 17:15:31
Så fina ni är :-)
Svar: Tack så mycket! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus