Lazerdome

I lördags var jag och några av mina vänner och spelade lazerdome. Först åt vi tacos hemma hos mig och hade det mysigt. Sen åkte vi in till stan där vi spelade ett helt nattpass. Det är så himla kul att spela lazerdome, fast lite läskigt också. Men det beror mycket på vilka man spelar mot, vi fick ju spela mot lite konstiga personer då men det var lugnt ändå. Fast jag förstår inte att det alltid ska vara någon äcklig kille där som kladdar på mig m.fl. och alltid kommer lite för nära. Usch, det läskiga är att man ser ju knappt något och man är ju fast där inne så det är inte så som om man kan undvika de helt heller. Men sammanfattningsvis så var det en trevlig kväll.


Kommentarer

lindaniemi.blogg.se

2013-01-20 - 17:46:58
fin blogg du har! hoppas du har haft en bra helg kram! :)
Svar: Tack så mycket! Jo den var helt ok. Själv då? :)
Emma J

Thea

2013-02-04 - 20:33:58
vad roligt med lazerdome! var länge sedan sist nu, kanske måste dra ihop ett gäng och fara och spela lite, hihi :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus