Jason Derulo

 Kvällen igår var så sjuk! Det var typ den bästa kvällen någonsin!
Jag kände mig som ett litet barn på julafton.
Jag lyckades hamna allra längst fram så jag syntes jättemycket i tv (vilket var lite pinsamt när alla smsade mig om att de såg mig). Men jag hade med mig min systemkamera och tog så grymma bilder. Sist av allt får vi inte glömma att han gav MIG en slängkyss. Jag vet att alla säger "OMG han kollade åt mitt håll!" osv. Men jag stod typ en meter ifrån honom så jag såg att han först kollaade mig i ögonen och sen gav mig en slängkyss med två fingrar. Jag döööör! Jag kan nu dö lycklig. Min man gav mig en slängkyss i livesändning.
Jason%20Derulo%20-%20The%20other%20side
Det är lite svårt att se men mot slutet så ser man att han kollar helt mycket åt sidan och sen ger en slängkyss..

Kommentarer

A G N E S

2013-06-23 - 20:38:47
sv: japp :) allt bra? :D

A G N E S

2013-06-23 - 20:38:47
sv: japp :) allt bra? :D

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus