autumn

Hey you guys!
Idag fick jag riktig höst-feeling när jag till slut insåg att alla löv blivit gula och röda och att det har blivit lite kyligare ute. För det mesta brukar jag hata hösten och se det som en övergång mellan sommaren och vintern men just idag tycker jag att den är riktigt mysig. 
Efter skolan idag så gick jag, Fanny, Emma & Tobbe och tog en snabbfika och planerade lite inför höstlovet, sen nu på kvällen har jag haft filmkväll med Louise som ska sova här. Så en riktigt mysig dag helt enkelt!
 

Kommentarer

malin

2013-10-16 - 07:30:20
så fin! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus