Camera, set, action

Idag har jag varit med min fin vän Lida i stan och kollade in mellandagsrean. Vi tänkte att vi skulle slippa all trängsel och kaos om vi var där när de öppnade, men nej.. Jag blev lite förvånad över att jag inte hade lyckats hitta något alls, men vi orkade ändå inte gå runt så mycket där. Det var iallafall en mysig dag.
 
Nu börjar jag redan få ångest över att det känns som om lovet snart är slut. Men jag får ta tillvara på resten av tiden. Jag har ju massor med vänner att träffa, nyår och min födelsedag så det här ska nog bli bra!
 

Kommentarer

JUNITJEJ

2012-12-28 - 18:22:26
Fina bilder!
Vilken härlig blogg du har!
Svar: Åh tack så mycket! :)
Emma J

Linn

2012-12-28 - 20:19:22
Vackra bilder! Har du något tips på en bra tjejfilm? :) Gärna amerikanskt, romantiskt!
Svar: Tack så mycket! Hmm.. jag försöker själv hitta någon bra, vet du någon? Jag kan säga till när jag kommer på någon :)
Emma J

S

2012-12-29 - 16:01:44
Fina bilder. Hoppas du hittar något på rean :)
Svar: Tack så mycket! Ja, men det gjorde jag tyvärr inte.. :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus