One more

Ny har jag precis startat en ny blogg, Fun with hair. Där kommer jag lägga upp mycket av mina hårstylingar, inspiration, tutorial-videos och mycket mer!
Detta ska bli riktigt kul och bloggen har jag startat lite i samarbete mmed ett stort företag som jag inte kan avslöja än, jag har bara tre-fyra vänner som vet nu innan det är helt klart!
Jag kommer fortfarande blogga här men nu i början så kommer fokus ligga på det här nya. 
 
       Klicka på bilden för att komma till min nya blogg!
 

Kommentarer

malin

2013-11-10 - 21:08:17
ååh så fint! har försökt göra det, men nja.. det gick inte så bra ;)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus