Christmas eve

Så var julen öveer för det här året..
Julaftonen firade jag hos min mormor med hela tjocka släkten, det blev massor med mat och julklappar. Jag äskar verkligen min släkt och speciellt att jag har så unga mostrar och morbröder så de blir lite som vänner också. Sen har alla förutom en flyttat hemifrån nu så då kan jag sova över där och så.
Ja men de var en mysig julafton iallafall och årets tomte kom både in och svor och drack brännvin. Sen berättade han att greven i Mysteriet på Greveholm var hans kusin så han fick lite spasmer som honom också.. Stackars mina småsystrar, kommer var skärrade för livet..
 
Lite blandade bilder från julafton

 

Kommentarer

Ida Nilsson

2012-12-28 - 23:16:36
Vilka mysiga bilder du fått till på din släkt :)
Svar: Tack så mycket! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus