Underbar helg

Hej på er!
I lördags så träffade jag mina fina vänner och så åkte vi in till stan, där och vi kina mat och pratade/skrattade massor.
Sedan åkte vi och spelade lazerdome och det var riktigt kul, vi hade köpt ett nattpass så vi spelade nästan konstant från 7-11. Det är verkligen något som är riktigt kul att göra med sina vänner, men jag blir ju så sjukt rädd om någon hoppar fram bakom ett hörn när det är sådär mörkt.
Sen var det några killar som var lite väl närgångna och så.. Men annars var det en riktigt lyckad kväll, skrattar aldrig så mycket som när jag är med de här tjejerna!

Kommentarer

Anton

2012-12-04 - 16:24:53
sv: tack så mycket!! :)

Linda

2012-12-25 - 12:51:53
HAHAHAHA!!!! Ser min rumpa verkligen ut sådär??? :'D
Svar: hahahahahaha asså Linda :´D
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus