back to school..

Åh de senaste dagarna har jag gjort så mycket kul, det känns nästan som att jag fortfarande har lov. För i lördags spenderade jag en heldag med laget. Vi samlades för att ha teori/föreläsning av Tony Zabel som är Djurgården Hockeys huvudtränare. Sen åt vi lunch innan vi åkte och spelade fotbollsgolf.
När alla åkt hem och fixat sig så samlades vi vid Bistron och åt en supergod middag med oxfilé osv. 
På kvällen åkte jag också in till stan och träffade Fanny, hennes kille och hans vänner och så gick vi runt i stan och fikade på café 60.
 
I söndags åkte jag och Emma till Fanny för en PLL-kväll med god mat. Sen så började skolan på måndag så då åkte vi dit tillsammans. Det känndes så konstigt att vara tillbaka, så sjukt kul att se alla igen, men så ångestframkallande att vi nu ska börja gå dit varje dag det närmsta året. I måndags åkte jag hem till Antonia efter skolan och så sov jag där. Vi har börjat fundera på en resa, så vi får se om det blir av, men troligtvis och föroppningsvis så blir det av. Sen så var hon så gullig som gick upp tidigt igår morse med mig och lagade frukost till mig med äggröra osv. medans jag fixade mig. Så underbart!
 
 

Kommentarer

Karin

2013-08-21 - 13:17:44
Vad fin du är! :) Haft en bra vecka i skolan?

Emilia

2013-08-21 - 14:37:52
Svar: okej vad kul! :)

jossan

2013-08-21 - 18:23:31
sv:Tack så jätttemycket, kul att du gillade tröjan! :D

Malin

2013-08-21 - 22:11:18
-haha biljetterna har redan släppts ;)

Amanda [SPONTAN]

2013-08-22 - 15:25:17
Det där lät som några riktigt bra dagar :)

SVAR: Tack så mycket fina du :) Det var det verkligen :)

Louise

2013-08-22 - 16:34:53
fin du är :)

Koffe

2013-08-28 - 16:53:59
Vilken fin bild! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus