Goodiebags

Något jag verkligen älskar är goodiebags. Det har speciellt blivit det här året när jag har gått på massa olika event. Sen att de självklart blir en liten besvikelse ibland när det bara är småskit som man aldrig använder. Men oavsett så tycker  jag att det är kul att få en liten giftbag när man ska gå med lite gott och blandat i. Den sista goodiebagen jag fick var från Ur & Penns event när vi blev sminkade av MUAs och stylade av bloggerskor. Det var en ganska nice goodiebagbag där man fick allt på bilderna plus ett superfint nagellack från Make up store och två till valfria smycken från Ur & Penn!
 
 

Kommentarer

Nadja

2013-08-25 - 19:56:11
Åh vad roligt med goodiebag! :)

Karin

2013-08-25 - 20:26:28
sv: Jag träffade dem då de hade konsert här i sverige, 8 maj :) Tävlade med spotify och expressen, man skulle skapa en spotify lista med sina favvosar från One directions album.. Sen skaffa följare, så då vann jag hehe :)

Linda ♥

2013-08-26 - 11:03:57
Åh, visst är det kul att få grejer! Haha ;) Inte för att jag fått någon sådan, men ändå ;) Kram

malin

2013-08-26 - 20:42:19
åh men vilka kul saker! :)

-ja precis haha! :) Ja filmen har premiär i sverige på onsdag :D

Louise

2013-08-26 - 21:36:09
Dagens blogg vinnaren + ny omgång uppe på bloggen ! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus