Körslaget 2013

Åh sorry guys! Jag har haft så fullt upp. Iförrigår jobbade jag med körslaget hela dagen. Jag skulle ha hand om alla som skulle på audition för Dogge Doggelitos kör i Botkyrka. Det var riktigt kul och alla människor var så trevliga och glada. Sen provade jag och Virre att göra en audition för de som alla skulle göra en pre-audition för, alltså typ VD'n för hela körslaget eller liknande. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv men jag är så glad över att jag gjorde det nu i efterhand. Vi hade inte fyllt i papper och sånt så vi gjorde det bara på skoj för att se vad de skulle säga. Men de tyckte att vi sjöng bra men att vi skulle jobba på vår osäkerhet. Men jag har aldrig sjungit för någon så på riktigt förut så jag var bara glad över att jag vågade överhuvudtaget.

Men annars så hängde vi bara med de andra som jobbade där och de i kören och med Dogge som var riktigt sköna allihopa. Sen körde Dogge hem mig och så, så det var en jätteskön arbetsdag.

Annars de två senaste dagarna så har jag hunnit träffa Nathalie, gått och simmat, åkt till stan, träffat Lisa, badat i min pool med Louise och massa annat.

Hoppas att ni har en bra dag för här är det iallafall jättehärligt väder!

Haha här är jag och Dogge när vi hängde lite efter att alla inspelningar var slut.

Kommentarer

Emelie

2013-08-06 - 00:26:41
sv: Yes så är det! ;)

Emilia

2013-08-06 - 14:11:05
Svar: okej, det låter ju härligt! :) jag har precis flyttat så det är fullt upp med att få allt i ordning. Hur mår du idag då? ^^

jossan

2013-08-06 - 19:03:01
Roligt att jobba med körslaget!:)

sv:Åh,tack så mycket!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus