Loving life atm

Alltså gårkvällen var sås jukt underbar!
Först så åkte vi in till Grönan och det tog lite längre tid än vad vi väntat oss, men det gjorde bara att vi missade genrepet men vi fick ändå riktigt bra platser på typ andra raden. Sedan var det ganska lång väntan innan det äntligen satte igång. Då fick vi se Sean Banan, Alcazar, State Of Drama och sist men inte minst Norlie & KKV.
Kim som är ena halvan i Norlie & KKV, har jag länge haft en liten crush på för att han är så snygg, men det är jag nog inte ensam om?
Men hela Sommarkrysset var jättebra, speciellt Norlie & KKV, men det är så kul just för att det känns som en konsert fast mycket mer intimt.
Efteråt hälsade vi på Johan Petersson (känd från bla. barnprogrammet Doktor Mugg & komedi-spinoffen Café Bärs) som var sjukt trevlig och sjukt mycket längre än vad jag väntat mig.
Till slut så träffade vi också Kim och Sonny från Norlie & KKV, så vi pratade lite kort med dem, tog kort och kramades lite hehe.. 
Jag brukar aldrig bli starstrucked, men jag måste erkänna att jag var pretty excited efter att jag hade träffat dem!
 

Kommentarer

emma

2013-08-11 - 21:46:37
SV: Aa det är i och för sig jobbigt. Men din tid kommer som 18-åring.
Det låter roligt!:)

Humle

2013-08-12 - 01:01:39
NICE !

Amanda [SPONTAN]

2013-08-12 - 11:12:46
Åh vad roligt det där lät :)

SVAR: Tack så mycket fina du :)

Hanna

2013-08-12 - 16:01:03
super mysig blogg! har precis skaffat blogg så hade vart super gulligt om du kunde kika in o kanske lämna en kommentar efter dig? ;) stå på dig så länge så kanske vi hörs! kramar

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus