På väg hem

Det har varit en lång och mysig dag i Sandhamn. Riktigt härlig ö. Jag älskar ju skärgården och speciellt att åka båt i den! Men nu är jag sjukt trött så vi ska ladda inför en riktig myskväll för det blir nog den sista gången jag och Louise kan ses på ett tag för att det är så mycket sen. Så vi ska nog köpa med oss någon gått och sen se på The Vampire Diaries hemma hos mig.
Jag tog massa mysiga bilder där som jag ska lägga upp när jag kommer hem!

Här är jag och Louise's kusin Liva på Sandhamn.

Kommentarer

Karin Lygnersjö

2013-08-01 - 18:15:55
Sv: Jo men precis! Vilken söt bild förresten :D

A G N E S

2013-08-01 - 22:05:57
sv: jaaa! jag ska inte göra något haha, taggar london imorrn så ah ;) allt bra idag? :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus