It´s tuesday my love

Hej på er! Haha jag känner att min rubrik är riktigt random men det får vara så för jag är så dålig på att skriva rubriker. 
 
Men i söndags köpte jag äntligen min nya systemkamera så igår när jag var sjuk var jag tvungen att ta lite självporträtt. Man kan se på mina ögon att jag inte är helt 100%, men det fungerar ändå.
 
Idag är det skola och sen sjukgymnasten, efter det ska jag möta upp min fina vän Antonia för vi ska på förhandsvisning. Vet inte vad det är för film för jag fick bara biljetterna, men det ska bli mysigt oavsett! :)

Kommentarer

isabellavallberg.blogg.se

2013-02-20 - 00:59:47
Hej! vill bara medela dig om att veckans blogg vinnaren är nu utsedd. Ta en titt in och kolla om det är du som vann! :)

inte? då kan du alltid anmäla dig igen för det är en till tävling pågång.

http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang-2-3.html#comment
kram!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus