17/01/13

Jag vet inte ens vad jag har gjort den sista tiden men jag har ändå haft fullt upp. Det har varit mycket i skolan, inte så att jag har mycket skolarbeten men det är ändå mycket att komma in i en ny klass och så. Annars har jag varit med vänner, tränat och sånt.
 
Idag hade jag en så härlig dag för jag skulle till sjukhuset och få information om min operation på tisdag. Det var inte så kul för det slutade med att jag var jättenära att svimma för jag hatar sjukhus, sprutor och andra såna äckliga saker. Men sen mötte jag de andra på thai restaurangen där vi skulle äta och efter det hade jag bara en lektion. Så dagen i helhet var skön även fast min morgon inte började så bra
 
Jag har ju blivit av med min systemkamera nu så jag har inga nya fina bilder att lägga upp, men jag ska nog kanske låna en på måndag så då blir det roligare, dessutom kommer jag ligga hemma i en vecka då också så då tänkte jag lägga ner lite tid på bloggen och kanske fixa en ny design m.m. Men sålänge kan jag visa en skylt som jag har gjort till mitt cafe som är en skoluppgift.

Kommentarer

Malin

2013-01-17 - 22:48:30
Jag säljer en systemkamera om du vill köpa en:)
Svar: Vilken? för hur mycket? :)
Emma J

Malin

2013-01-17 - 22:48:31
Jag säljer en systemkamera om du vill köpa en:)

CJ

2013-01-18 - 12:34:16
Tack Emma, kul att du tycker det. :) Trevlig helg!

sally

2013-01-18 - 13:26:35
Sv: Tack fina du! :)
Det är ett bildspel, alla sidor som byts ut det är 7 st bilder med olika bilder i sig, och jag har gjort varje bildsida för sig i photoshop, sen med hjälp av en kod som du kan hitta om du söker på google, sök på: Bildspel i headern så får du en bra kod! :)
kram
Svar: Okej tack vad bra då får jag kolla upp det! Snyggt var det iaf :)
Emma J

Malin

2013-01-18 - 15:53:16
Canon EOS 1000D för 2000kr. Den är i bra skick och allt. Standard objektiv , laddare följer med, usb sladd osv :)

Emma

2013-01-27 - 14:57:22
Hej! Allt bra med dig?
Du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan men jag har inte haft tid eller orken till att svara på den förns nu. Har haft fullt upp!

Mammas operation, skolan, bråk osv. Massvis med stress har det varit men nu är jag tillbaka och jag undrar om du skulle vilja ställa en eller några frågor i frågestunden jag har just nu.

http://emmaeriica.webblogg.se/2013/january/fragestund.html

skulle vara jätte roligt att få svara på frågan/frågorna dina. Det kan handla om precis allt :)

Förlåt igen för sent svar och förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Emma / emmaeriica.webblogg.se

CJ

2013-02-04 - 10:28:54
Tack Emma, kul att du tycker det. :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus