cookies

Ja som vanligt har jag haft för mycket annat i mitt liv som händer för att ha tid/ork för att blogga. JAg har mest av allt hållt på mmed att komma in i nya klassen/skolan, lärt mig schemat, fixat med skoldatorn, lärt mig vilka lärare jag har, vilka som umgås med vilka, alla nya namn/ansikten osv.
Men den största skillnaderna måste ändå vara ingen mer foto, lunchen på resturang till skillnad från matsalen innan och sen alla killar som går där. Det är så stor skillnad på stämmningen i en skola med flest killar och flest tjejer.
Idag fick vi också lära oss programmet Indesign på grafisk kommunikation, de är lite svårt att  förstå hur man ska kunna göra snygga och proffsiga saker men det går till slut. Jag gjorde en liten snabb kakburk till mitt café som jag ska "skapa" i grafisk kommunikation. Hehe den blev inte så snygg men man blir bättre för varje gång! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus