I saw Riri yesterday

Igår var jag först och kollade i lite affärer med Lisa på dagen och sen på kvällen mötte jag upp Fanny.
Jag hade för länge sen fått biljetter till Rihannas konsert som jag hade glömt bort. Men den gick vi på och jag blev helt blowned away för att hon är så cool hela hon. Hon är så vacker, hon sjunger bra och dansar grymt! 
Hela hon är bra!
Efter det så gick vi och åt och sen mötte vil upp Tobbe och några av hand kompisar innan vi tog bussen hem.
Lyckad dag var det och jag lägger nog upp några bilder senare. Nu ska jag äte middag ute med min familj för att fira min pappas fru, sen ska jag nog åka och kolla på Wictors fotbollsmatch.
 

Kommentarer

Elin

2013-07-23 - 19:58:07
vad gillar du att fota?

benedit ♥

2013-07-24 - 15:23:22
åh vad kul! :)

sv; jaa visst var dom! :)

Ayan

2013-08-01 - 12:30:52
FINSTE ÖGONEN JAG HAR SÄTT HERRE GUD VAD VACKRA shit du döda nästan mig

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus