Colourful wednesday

Idag har faktiskt också varit en riktigt mysig dag. Började med en god lunch på Urban coffee med Sandra och sen hade jag en lektion innan jag skulle till läkaren. Jag hade ett återbesök för mitt knä - mitt sista faktiskt! Han sa att allt var bra och att jag får spela fotboll igen fullt ut. Jag är så lycklig! Det var precis vad jag behövde. Jag mår så mycket bättre när jag är med mitt lag och när jag får spela fotboll! 

Denna goda sallad på Urban Coffe har blivit vår onsdagstradition.


Kommentarer

malin

2013-10-17 - 07:44:02
ååh så gott!!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus