happenings

Och så börjar skolveckandag igen..

Idag hade vi årets första fotolektion & då fick vi tillbaka våra kameror -hela och rena. Sen har det väl inte hänt så mycket idag? Jag har blivit så himla trött sen jag började skolan och bara sover typ så fort jag kommer hem.. Men jag har också fotat lite med mina systrar och lärt de att fota. 

Sen så ska jag röntga mitt knä imorgon och efter det ska jag kolla på mitt lags fotbollsmatch då vi även möter några av mina vänner. Så det är alltid kul att se..


Detta var lite av resultatet av första gången min 4åriga lillasyster höll i en systemkamera



 

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus