The voice dj bash

Jo men jag tänkte berätta lite om gårdagen..

Jag har ju äntligen fått min lön så jag gick upp jättetidigt bara för att jag ville köpa en iphone 4 (jag hade en iphone 3 & en ipod touch innan men båda blev stulna/borttappade för ca tre veckor sen). Så jag åkte till Haninge där jag äntligen fick köpa min iphone. Sen åkte jag hem och fixade mig och sånt för jag skulle till The voice. Där spelade Nause, Basto och några till så vi dansade och skrattade i flera timmar där i Kungsan. Jag var där med två riktigt fina vänner (fast jag träffade Sandra för första gången) så det var grymt kul, speciellt mot slutet när alla släppte loss.

Så det var en riktigt lyckad dag och grymt bra avslut på sommarlovet!


 Två av de populäraste låtarna som spelades.

 

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus