This year

Åh jag har laddat upp med massor med bilder och roliga inlägg nu framöver, jag ska bara ha tid att föra över dem från mitt huvud till bloggen! Jag har haft så mycket att hinna med den senaste tiden, bland annat tränat massor och njutit av sista sommarlovsdagarna. Sen har hela den senaste veckan varit en emotionell bergochdalbana. På måndag sätter skolan igång igen och jag har jättemycket inplanerat nästa vecka också!
Men allt löser sig!  
 
 En låt som jag snubblade på idag, så härligt sound! (Av samma kille som sjunger Aviciis -Fade into darkness)

This year i’ll make
the best of
what i’m given

 

This Year I’m gonna
Say I did
Instead of no I
didn’t

 

We’ll make the rules up
as we go
n’ break them
as we go

 

This year i’ll find a
hand
That i’ll hold on to

 

This year I’ll find a
heart that I can say
That i belong to

 

We’ll make the rules up
as we go
everywhere we go
Oh anywhere we go

Kommentarer

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus