Onsdag

Jag har verkligen inte haft något kul att blogga om den senaste tiden, jag som skulle blogga mer nu.
Men mina dagar har bara bestått av att åka taxin, vara i skolan och åka hem, sen kanske träffa någon kompis. 
Jag har inte ens orkat fota något för att jag har kännt mig så seg.
Men idag var jag i skolan hela dagen fast när jag kom dit fick jag veta att jag inte hade någon lektion idag kul...

Men det var ändå en mysig dag, vi lyssnade på musik och chillade på förmiddagen, sen fick vi fika av vår lärare. Efter det åt vi lunch på någt kebabställe och sen på eftermiddagen övade jag och Fanny oss på att bli "burk-proffs" Alltså när man gör värsta låten av att slå på en burk i takt och sen sjunger till. Vi är riktigt grymma ska jag säga er! 
 
I brist på bilder kan jag visa två helt olika bilder som jag tog på Lova för någon dag sedan.

Kommentarer

sanna

2013-02-10 - 19:46:17
fin blogg, kolla gjärna in min med!

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus