Sunday

Idag har jag bara gjort allt det som behövdes göras, duschat städat och massa annat tråkigt. Sen så var jag på sjukhuset och hälsade på en nära person till mig som är väldigt sjuk. Det var lite jobbigt och wså men det känns ändå lite bättre av att veta lite mer om hur det är.
 
Dags för söndags- och skolångesten nu då. Borde pluggat mycket mer i helgen men jag skjuter upp allt som vanligt. Men det blir som det blir och det är bara att köra.
Ja det var väl det.. nu måste jag återgå till Pretty Little Liars (så jävla bra!)
 
Jag fotade min lillasyster lite igår också, här är den enda bilden som jag har hunnit redigera.
Hon ser ut lite som en docka, men hon blir otroligt fin på bild, när hon vill.

Kommentarer

isabellavallberg.blogg.se

2013-02-04 - 11:20:17
Hej förlåt om du inte tycker om sånahär kommentarer men det är nämligen så att jag har massa saker igång på min blogg just nu.

Jag har en intervju på gång mer bloggläsare. ( du får mer läsare pga det )
http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vill-du-bli-intervjuad.html#comment

sen har jag en veckans blogg tävling igång. ( du får mer läsare pga det )
http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang.html#comment

Bara att anmäla dig om du är intresserad. Om inte så ber jag om ursäkt och önskar dig en fortsatt härlig måndag! :D

kram<3

Katarina

2013-02-05 - 22:43:23
Otroligt vacker!
Svar: Tack så mycket! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus