TGIF

It´s finally friday!
Idag har varit en riktigt chilldag, eller hela veckan för den delen. Vår lärare var  sjuk så jag slutade tidigare. Jag hade två lugna lektioner och därimellan åt jag lunch på något cafe med Sanna. Det var så mysigt och kul!
Det här blir ännu en lugn helg med tanke på att jag inte kan ta mig någonstans med min kryckor men det är ganska skönt ändå.
 
En annan sak är att nu när jag är nyopererad så åker jag taxi till och från skolan. Det är så roligt vilka konstiiga taxichaufförer det finns. Vissa säger inte ett enda ord från att han hämtar tills att han lämnar mig, medan andra frågor massor. Mest av allt har jag fått åka med en gubbe som älskar att digga med till den klassiska operan som spelas på hans radio. Jag ville nästan sjunga av glädje när jag idag fick åka med en man sm lyssnade på normal musik! :)
                                 Jag fotade lite självporträtt i förrigår, resultatet.

Kommentarer

Carina

2013-02-01 - 23:41:26
Vackert porträtt!
Svar: Tack så mycket! :)
Emma J

Q

2013-02-02 - 12:39:41
RE: Vad tyckte du om filmen? själv blev jag lite besviken då de andra filmerna är såååå bra! :)

J O Y ▲

2013-02-12 - 00:48:09
Fint självporträtt!
Svar: Tack så mkt! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus