03/01/2013

De första dagarna av 2013 har jag bland annat sett "Hobbit" på bio. Jag tycker inte alls att den var så bra som alla säger. Om jag inte hade fått biljetter till den så hade jag aldrig sett den. Alldeles för mycket krig för min smak.

Idag var jag också i stan med Antonia. Jag skulle egentligen gått till min skola och hämtat lite saker ur mitt skåp (men det var stängt) eftersom att jag börjar i min nya på måndag. Nervöööst.... Vi gick till Stureplan och tog en fika på Wayne´s, där satt vi ett bra tag och bara pratade massor. Herregud vad kul jag har med den tjejen. Vi hittade också jättefina fransväskor på ZARA, i mocka. Perfekt till sommaren och jeansshorts men den får jag visa senare!

 
 
 
 

Kommentarer

Julia

2013-01-04 - 19:27:48
sv; Åh tack så mycket! :)

josefine

2013-01-06 - 01:23:24
ser mysigt ut.. :)

sv- åh tack! men du det är faktiskt inte så svårt..gäller bara att va där det är lite skymt från solen så den inte kommer direkt på! prova fota motljus nästa gång du är pepp!! :) kram!
Svar: Åh vad bra! Det ska jag! :)
Emma J

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus