Life is great

Jag tror att det är viktigt att kunna embrace-a de stunder i livet som är bra & uppskatta alla småsaker som är roliga och gör att du börjar le. Jag har precis köpt en fin liten burk där jag skriver ner alla sådana småsaker och så har jag döpt burken till "Reasons to smile 2013". 
Sen är tanken att jag ska kunna öppna upp den om jag känner mig lite nere, så att jag kan läsa om allt roligt, nytt och härligt som jag har varit med om och alla andledningar till att jag borde vara glad.
Just idag är jag superglad för att jag precis har fått ett jobb, på McDonald´s. Det är kanske inte det mest luxurösa jobbet haha men det är jättebra med extrapengar och den ligger mitt i stan brevid min skola så det är skönt.
Sen är jag också glad för jag har jättemånga fina vänner som jag ska träffa nu i veckan, vissa har jag inte sett på jättelänge, så det ska bli grymt kul!
 
Idag är jag glad!
 
 

Kommentarer

Emelie

2013-07-12 - 19:34:16
Borde också fixa en sån burk! :D

Elin

2013-07-12 - 20:56:19
Planer inför imorgon?

Moa

2013-07-12 - 22:42:37
Fin du är! Allt bra? :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus