saturday

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra vecka? Själv ligger jag nu med ögoninflammation, förkylning och en helt förstörd hals. Nästan alla jag känner som var på Bråvalla har blivit sjuka efteråt och jag var sjuk redan innan så nu är det ännu värre. Men det är bara att fixa mig och så för ikväll ska jag gå på bio med Louise.
Något som är skönt är att jag jobbade klart igår. Jag hann till och med jobba igen timmarna från de dagar som jag var på bråvalla. Plus att jag jobbade en timme extra och fick biokort.
Men jag kommer sakna min sommarjobbsgrupp lite ändå, ett riktigt skönt gäng!
Men vi kommer ses i augusti och ha som en liten reunion och vi ska kanske se på bio, bowla eller spela paintball.
Något annat kul är att jag ska på arbetsintervju på måndag. Jag mailade dem igår och fick svar några timmar senare. Dock kan jag inte berätta än om vad det är för det ger otur.
 En bild jag tog på våra härliga blommor på tomten.

Kommentarer

Elin

2013-07-06 - 22:09:40
haft en bra dag?

Johanna ♥

2013-07-06 - 22:19:24
SV: Tack :D Japp jag har bloggat om semestern nu och det finns ett kollage med massa bilder.

A G N E S

2013-07-07 - 21:11:58
sv: ja hon har så fin röst! <3
åh krya på dig! det är super, vad gör du då? <3

Emelie

2013-07-08 - 12:55:40
Snygg bild! :D

Sofie

2013-07-12 - 01:56:07
*Oj jäklar vilken fin bild! #någonharenbrakamera*

Fanny

2013-07-13 - 14:04:56
Sååå fin bild! Vad har du för kamera, trivs du med den? :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus