thursday

Jag skulle ju egentligen åkt till Motala idag med Lisa, men sen blev det lite krångel så jag ska stanna hemma istället. Lite synd för det skulle säkert blivit riktigt kul, men iallafall.. 
Då hinner jag iallafall vara med Louise som kommer hem inatt osv.
Sen ska jag passa på att åka och kolla lite i affärer och göra lite ärenden som jag inte har hunnit med.
 
Igår var jag hos min pappa ett tag på dagen och sen åkte jag och kollade på min träning. Jag längtar sjukt mycket tills jag kan börja spela fotboll igen, hoppas att det blir snart. Men jag kunde iallafall vara med och skjuta skott på slutet (fast jag var barfota) men det var riktigt kul. Jag har knappt rört en fotboll sen jag skadade mig i maj förra året.
 

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus