next: Malmö

Hej på er! Jag har haft så grymt mycket den senaste tiden för nu skulle allt skolarbete in innan avslutningen (har fortfarande lite kvar). Så all min tid har gått åt det. Annars så har jag bara njutit av vädret och myst lite med klassen.
Idag så hade jag avslutning vilket var ganska kul för det var första gången sedan jag gick i trean som jag hade avslutning i kyrkan. Detta var också min allra sista sommaravslutning för nästa år tar jag studenten. Jag hade också med min resväska till avslutningen för direkt efter åkte vi till vasaparken och grillade lite. Ni ska bara veta hur mycket jag köttade för att ta mig fram med min "lilla" resväska.. Jag träffade Marre som jag åkte in till stan med så hon fick heja på! Sen satte jag mig på tåget till Malmö där jag sitter just nu med Rebecka. För imorgon ska min härliga kusin ta studenten. Så sjukt vad tiden går fort!
Jag och mina härliga vänner. Denna sommar kommer bli grym!

Kommentarer

Elin

2013-06-05 - 14:41:54
14:e, allt bra?

A G N E S

2013-06-05 - 18:46:38
sv: åh kul, jag har 8 dagar kvar :D jag har haft fotbollsturnering med skolan :D

Sanna Svedin

2013-06-05 - 20:57:53
Sv: Det är bara bra med mig:)

Härlig bild!

Clara

2013-06-06 - 08:19:51
Tack snälla du!
Ja den har jag fixat själv!

Rhoda Rodis'

2013-06-07 - 17:31:09
Jodå, allt är bra här, haft en bra dag? :D

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus