cover your body with my autograph

 Jag har legat hemma sjuk sen i måndags och bara pluggat massor. Idag ska jag lämna in två stora uppgifter så jag hoppas att det går bra. Jag har bara en lektion sen ska vi åka in till kungsan om det är fint väder.
 
Ingen har väl missat Undressed av Kim Cesarion vid det här laget?
Underbar röst och ganska söt också. Jag kan inte fatta att min morbror jobbar med honom, jag måste säga åt honom om att jag ska få träffa honom. Jag dör verkligen när han sjunger "Cause I wanna see you naked"..

Kommentarer

Louise Mellqvist

2013-05-22 - 10:48:51
Hej, jag har nu startat igång DAGENS BLOGG & reglerna är väldigt enkla, skulle vara kul om just du ville vara med. :)

Direktlänk:
http://www.nattstad.se/louisemellqvist?id=8535551

Förlåt om du inte tycker om sådana här kommentarer, ha en bra dag! :)

Liborius

2013-05-22 - 19:52:11
sv. ja den är jättefin!

vad tycker du om min outfit idag då?:D

mergimtare ♛

2013-05-23 - 07:13:17
Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? .. puss&kram. ❤

Linn /Foto & Vardag

2013-06-06 - 22:48:12
Den låten är superbra! :)

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus