pods and life

Det har varit en så sjukt känslig vecka. Jag har skrattat sjukt mycket och varit helt lack på allt och alla för att i nästa sekund sitta helt gråtfärdig. Jag får skylla på att hösten är här. Jag har inte kunnat spela fotboll heller så det kanske också har med saken att göra. Men annars så har min fina Moa kommit hit från Uppsala där hon pluggar och så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag älskar verkligen min släkt. Det är så underbart att ha mostrar och morbröder i åldrarna 20-25 så de blir typ som storasyskon/kompisar.
 
Annars har jag gått runt i stan med Linda, sprungit ett lopp och arbetat mitt första arbetspass på McDonalds. Men den här veckan så är mycket mer uppbokat som arbetsintervju osv. Sen ska jag förbi mitt gamla jobb också. Så denna vecka kommer nog bli mycket bättre när jag är ännu mer uppbokad för då mår jag bättre!
 

Kommentarer

malin

2013-09-23 - 16:01:13
älskar ditt hår :)

A G N E S

2013-10-15 - 21:05:37
sv; fina du!
sv: okej :D ja så sjukt snyggt hår verkligen! allt bra? :D <3

Skriv en kommentar









Emma Johnson

Emma är en tjej på 17 år som bor strax utanför Stockholm. I den här bloggen kan du läsa om skolan, mode, fotboll, shopping, resor, event, vänner, fest, jobb och mycket mer!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus